A l'assignatura de Ciències Socials hem canviat de tema.
Al llarg del trimestre estudiarem el sistema solar i ho farem començant de més general i anirem concretant. És a dir, començarem amb els planetes i els cossos celestes del sistema solar i acabarem estudiant els subsistemes que conformen la Terra (hidrosfera, geosfera, biosfera i atmosfera).
El curs anterior ja vam començar a estudiar una mica els planetes i per aquí començarem. Aquí deix uns vídeos que ens recorda una mica tot el que ja sabem i al mateix temps podem aprendre moltes coses noves.
https://www.youtube.com/watch?v=pS7p6FfU4bE
https://www.youtube.com/watch?v=ZykXgSqet6A
dissabte, 2 de febrer del 2019
LLEGIM EN PARELLA
Aquí us deix un vídeo on ens explica molt bé el que és el programa llegim i escrivim en parella. Esperem que us serveixi.
http://www.edu3.cat/Edu3tv/Fitxa?p_id=17247&p_ex=llegim%20en%20parella
http://www.edu3.cat/Edu3tv/Fitxa?p_id=17247&p_ex=llegim%20en%20parella
dilluns, 28 de gener del 2019
LLEGIM EN PARELLA
La setmana passada vam començar un programa anomenat Llegim en parella que serveix per millorar la comprensió escrita i perquè comencin a adquirir responsabilitats.
La dinàmica s'estructura per parelles on un dels membres és el tutor i l'altre el tutorat. El tutora cada setmana prepara una lectura per al tutorat i després es giren els rols.
Aquesta setmana hem començat i segur que dóna molts bons resultats!


La dinàmica s'estructura per parelles on un dels membres és el tutor i l'altre el tutorat. El tutora cada setmana prepara una lectura per al tutorat i després es giren els rols.
Aquesta setmana hem començat i segur que dóna molts bons resultats!


LLAPIS ENMIG
Seguim amb les activitats cooperatives.
Igual que vam fer una estructura anomenada trencaclosques a l'àrea de naturals, a l'assignatura de castellà vam fer un petit repàs dels continguts treballats amb una estructura anomenada llapis enmig on no poden escriure res fins que tots els membres de l'equip han donat la seva resposta i han arribat a un consens sobre aquesta. Llavors, ja poden escriure la resposta al full i mentre ho fan han d'estar en silenci. D'aquesta manera fomenta la participació de tothom, l'arribada a acords i la retenció de la informació entre altres avantatges.
Igual que vam fer una estructura anomenada trencaclosques a l'àrea de naturals, a l'assignatura de castellà vam fer un petit repàs dels continguts treballats amb una estructura anomenada llapis enmig on no poden escriure res fins que tots els membres de l'equip han donat la seva resposta i han arribat a un consens sobre aquesta. Llavors, ja poden escriure la resposta al full i mentre ho fan han d'estar en silenci. D'aquesta manera fomenta la participació de tothom, l'arribada a acords i la retenció de la informació entre altres avantatges.
SANT ANTONI
La setmana passada va ser la festa de Sant Antoni, un sant molt estimat a la nostra terra. Per tal de preparar-lo vam fer caretes, gloses i una torrada al pati. Alguna de les gloses que vam escriure són:
Sant Antoni se'n va anar, Sant Antoni se'n va anar Sant Antoni amb sa cussa
i es va trobar un dimoni, per dins una garrigueta, la va treure a passejar,
Sant Antoni es va assustar a de dins se va trobar el dimoni el va trobar
i va tirar una colònia. una cosa molt fineta. ai Déu meu! que ja l'acusa.
A tondre va Sant Antoni Sant Antoni va comprar Sant Antoni a Tramuntana,
i va cap al sestador, un molt bonic agaponi, el dimoni a l'infern,
i va veure el dimoni i passejant el dimoni Sant Antoni menja faves
que les pintava marró. l'ocellet va agafar. i el dimoni cascavells.
Sant Antoni se'n va anar, Sant Antoni se'n va anar Sant Antoni amb sa cussa
i es va trobar un dimoni, per dins una garrigueta, la va treure a passejar,
Sant Antoni es va assustar a de dins se va trobar el dimoni el va trobar
i va tirar una colònia. una cosa molt fineta. ai Déu meu! que ja l'acusa.
A tondre va Sant Antoni Sant Antoni va comprar Sant Antoni a Tramuntana,
i va cap al sestador, un molt bonic agaponi, el dimoni a l'infern,
i va veure el dimoni i passejant el dimoni Sant Antoni menja faves
que les pintava marró. l'ocellet va agafar. i el dimoni cascavells.
CASTELLÀ
No sempre hem d'utilitzar fitxetes per practicar l'accentuació. Hi ha molts de programes digitals que ofereixen aquesta possibilitat. Si ho treballam per parelles i de forma digital ens motivem i gaudim molt!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)